Aquest passat mes d' Otubre, els nostres alumnes han iniciat les activitats extraescolars i han començat a gaudir del joc amb els seus companys, tan a nivell col.lectiu com individual.
Els últims dies del passat mes, varem berenar tots junts, celebrant així la Festa de la Castanyada i Halloween.
Us deixem un petit recull de fotografies.








