Benvolguts pares i mares,
Per començar bé l' any, aquest mes de Gener, els vostres fills i filles que participin a les nostres extraescolars de Bàsquet, Multi-esports i escacs, poden convidar al seu millor amic o amiga a fer una sessió gratuïta, qualsevol de les tardes que hi hagi l' activitat en l' horari habitual.
Si l' amic o amiga s' apunta el proper mes a fer l' extraescolar, tant vosaltres com l' amic tindreu un descompte de 3€ en el proper rebut de febrer.
Només cal que aviseu al monitor que el proper dia vindrà un nen o nena més a fer la extraescolar i que el monitor es pugui anotar el nom de l' alumne nou i de part de qui ve, juntament amb el telèfon dels pares, en cas de necessitar-lo.
Qualsevol dubte que pogueu tenir, podeu contactar amb el Pau Trias (627974753)
Moltes gràcies!!