Aquest passat dissabte 23 de desembre varem celebrar la cloenda del primer trimestre amb un protagonista ben especial!
Ens va visitar el Sr. Pare Noel a l' escola! Tota una sorpresa per als nostres nens i nenes que el van rebre amb els braços oberts.
Varem jugar amb els pares , mares i els nostres monitors, a la plaça i al pati de l' escola i ens varem desitjar un Bon Nadal i un Bonissin 2018!!
A continuació us fem un recull de fotografies del passat dissabte:





No hay comentarios:
Publicar un comentario